Mini Q&A

Jest to szybsza forma od wysłania paczek, wygodniejsza od przyjazdu do Nas osobiście. Jeśli jest możliwość, staramy się wykonać usługę na miejscu u Ciebie. Dzięki czemu od razu po naprawie możesz kontynuować zadania które skutecznie przerwała Tobie awaria. 

Istnieje również możliwość przyjazdu po odbiór sprzętu, oraz dostarczeniu po wykonanym serwisie.

Chcemy podejść do zadania jakie nam powierzacie maksymalnie profesjonalnie i nie wyceniamy na podstawie średniej „Ten Pan będzie miał tyle samo co Pan obok” choć u jednego przykładowo serwis chłodzenia zrobimy w 15 minut, a u drugiego zejdzie ponad godzina. 
Wpływ na cenę mają różne czynniki. M.in stopień skomplikowania zadania, jego czasochłonność, ilość potrzebnych materiałów.
Dzięki takiemu podejściu opłacasz dokładnie tą usługę którą wykonamy, a nie średnią bądź maksymalną, z gwiazdką że jeśli coś pójdzie nie tak jak myśleliśmy to dojdzie jeszcze dopłata.

Spotykamy na swojej drodze naprawdę wiele problemów, niektóre z nich się powtarzają jednak mimo wszystko każdy z nich wymaga indywidualnego podejścia. By wyjść na przeciw oczekiwaniom, sprzęt możesz przynieść sam, możemy przyjechać i naprawić go u ciebie, możemy go odebrać i przywieźć po naprawie. Podczas całego procesu jesteś na bieżąco z aktualną sytuacją co dzieje się z twoim sprzętem. Nie zostaniesz również przywitany kwotą końcową po naprawie, gdyż za każdym razem dzwonimy by poinformować cię o kosztach oraz zakresie czynności jakie wykonujemy.